RENKLİ İPLERİN GERİ DÖNÜŞÜM DÜNYASI
KARASU ZÜBEYDE HANIM ANAOKULU/AYTEN KAYA
PROJE DEĞERLENDİRME MEKTUBU

Merhaba,
     Öncelikle bu projeyi düzenleyen çok saygı değer Fatma Hocam, Binnaz Hocam ve Hamit Hocama sonsuz teşekkür ederim.
     Okul öncesi olarak katıldığımız bu projede önceleri çok zor bir süreç yaşayacağımızı düşünmüştüm. Fakat ilk etkinlikte çocukların başarısı inanılmazdı. Okul öncesi olarak her zaman çocuklara başarabildiklerini hep bir adım öne taşımayı hedeflediğimiz için bu proje bu konuda bize çok yarar sağladı.
    Çocukların gerek beceri gerekse yaratıcılıkları ön plana çıktığını düşünüyorum. Renkli iplerle çıkan sonuçlar çocuklar için ayrı ayrı heyecan yarattı. Bu projeyle evlerde artan çöpe atılan iplerin değerlendirilmesiyle birçok artık malzemelerinde saklanarak neler yapılabileceğini hem çocuklara hem de ailelere göstermiş olduk. Çocukların bilinçli tüketici bireyler olarak yetişmeleri için güzel bir adım atmış olduk. Malzeme temininde komşularımızdan da artık iplerin istenmesi ile bu projeye komşularımızın da dahil etmiş olduk.
   Projeyle çocukların sosyal- duygusal, bilişsel, dil, motor ve özbakım becerilerinin gelişimindeki yararları saymakla bitmez.
   Her etkinlik sonrasında ’şimdi ne yapacağız öğretmenim’ diye çocuklardan soruların gelmesi projenin çocuklar tarafından ne kadar sevildiğinin göstergesiydi.
  Bu proje sadece öğrencilerime değil bana da çok büyük faydalar sağladı. Türkiye’nin farklı illerinden birçok öğretmenin kalbinin ‘RENKLİ İPLERİN GERİ DÖNÜŞÜM DÜNYASI’ projesi için atması inanılmazdı. Ayrıca Webinar buluşması ayrı bir heyecan kattı. Bu proje sayesinde quick, photogrid, photofuina, incolloge, animoto, powerdirector gibi birçok programla tanışma ve kullanma fırsatım oldu.
Bu projeyi bizlerle buluşturan, tanıştıran değerli hocalarımı yürekten alkışlıyor ve Teşekkürlerimi sunuyorum. Bu projede yer aldığım için kendimi şanslı sayıyor ve mutlu hissediyorum ve tüm öğretmen arkadaşlarımın etwinning projesiyle tanışabilmelerini diliyorum.





Yorumlar